Fy sjutton!

Det går så jäkla trögt med löpningen! Det är så tungt! Men lchf dieten går bra. Känner inga större frestelser under veckorna. Helgen är jobbigare då jag har tillgång till kyl och skafferi hela dagarna. Önskar att jag var lika drivit som min kära vän Liza. Hon kan pressa sig själv på ett helt annat sätt än vad jag kan. Ibland önskar jag att jag vore lite mer tävlingsmänniska. Jag är likgiltig till allt sånt. Jag kan känna viss avund. Men jag gör inget åt saken. Tex. "Jag skulle vilja ha lika bra kondition som Kalle."
Men jag har inte drivet att pressa mig dit! Varför är jag så lam????
Jag ska göra om min spel-lista och springa min runda åt fel håll. Det kanske hjälper!

Idag är har jag varit på VC. Jag har haft ont i min axel till å från i flera månader utan att göra något åt det. Men det började bli outhärdligt. Jag fick en spruta rätt in i axeln. Ganska oskönt, men jag hoppas att det hjälper! Ikväll ska Stisse få ta bilder på min otränade kropp. Jag hoppas på att kunna se skillnaden sen!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0