Yeeeeees!

Det har gått så trögt med löpningen den senaste veckan! Men idag var jag taggad till tusen! Igår fick jag nämligen ett paket med posten. Det var från min lillasyster Emmelie. Hon hade skickat celsius drickor, Katrins bok, protein pulver och lite annat smått och gott! Nu jäklar! Jag slog mitt rekord! Sen när jag kom hem körde jag magövningar. Nu är min kropp som en urvriden disktrasa!

Igår var Jamie hemma trots pappavecka. Han skulle på klassfest i området så han kom hit efter skolan och snajda till sig. Hela familjen har saknat honom massor så det vart stort kramkalas! Vissa veckor är jobbigare än andra. Estelle har gråtit och längtat efter Jamie och Nicole har frågat efter honom flera gånger. Trots att det varit så här sen dom föddes blir det jobbigt ibland. Man vänjer sig nog aldrig...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0