Ego tid (igen!)

Äntligen har jag fixat naglarna! Nu e dom så tjusiga, så tjusiga! Jag gillar min nageltjej! Hon gör dom precis som jag vill ha dom!

Jag var in på forum en sväng idag. Flickorna fick en varsin solhatt och Stisse fick två t-shirts och två par kalsonger. Jag och Jamie fick stå över. Vi behöver inget just nu. Jamie har till och med nya t-shirts i garderoben som han ännu inte använt...

Ikväll blir det mys! Barnen sover vilken sekund som helst och då ska jag sätta på en liten film! Njuta av fredagen så mkt det bara går. Kanske kommer en syster eller två på besök.. Vem vet!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0