Fredag!

Känns inte som om det var länge sen jag skrev det sist! Veckan har gått jätte fort! Barnen har varit pigga och jag har varit på jobbet. Känns så himla bra! Man kommer ur jobbrutiner och all vardagabalans när man är borta så mkt som jag har varit under vintern och början av våren.

Ikväll är båda mina systrar här. Helt underbart! Vi har ätit middag allihop. Efter en stunds lek med barnen har dom nattar flickorna Nu ska vi titta på film och äta godis! Jamie och Stisse sitter i rummet intill och tittar på hockey. I morgon ska jag iväg på lite ego-tid tillsammans med Marie.
Nu ska vi mysa! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0