Fy fan!

I morse skulle jag ta på mig ett par shorts och fick inte upp dom längre än till halva låren. Fy faan va deppigt! Jag vet att jag har gått upp massor i vikt. Jag vet det. Men likt förbannat blir det ju så uppenbart och jobbigt när man står där med dom där jävla shortsen. Piss shorts! Skit våg! Helvetes jävla blääää! Jag drog på mig träningskläder och sprang. Jag sprang så att mitt hjärta bultade hårt i bröstet och benen kändes som bly och spagetti på samma gång. Det här håller inte längre. Jag måste bli av med några av volangerna. Jag trivs inte i min kropp för tillfället och jag är den enda som har makten att förändra det. Jag klarade att sluta röka. Då klarar jag att gå ner några kilo oxå. Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0