Mera MER!!!

Jag hade fått en paketavi och jag hade inte en aning om vad jag hade beställt! Det var ju för att jag inte hade beställt något!!!! Paketet var fullproppat med MERprodukter. Barnen jublade och knyckte det som föll dom i smaken! I paketet låg 4 sittunderlag, en solgul tygkasse, en påse naturgodis, flera smaker och sorters MER-dricka och klistermärken.
Vi prövade faktiskt en dricka till middagen. Smaken Persika/melon. Den kommer att bli min sommar favorit! Iskall på stranden! Ammmm!

Ny ska jag natta flickorna!


Ps. Jamie har klippt sig idag! Det långa hårsvallet fick sig en omgång. En skitsnygg, lite kortare sommarfrilla! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0