Mors dag!

Igår kväll var vi barnlediga. Jamie var hos sin pappa och flickorna med sin farmor. Stisse och jag lagade middag tillsammans, åt och skålade. Han med kött, pommes, bea och ett glas rött . Jag med spenatsoppa, ägghalvor och Ramlösa. Jag kände faktiskt ingen avund! Jag hade ju den godaste maten!! Rödvin har heller aldrig varit min grej. Efter det gjorde vi i ordning oss och åkte till Pelle och annika för att se mellofinalen. Vi ses inte ofta men det är alltid lika trevligt! Sverige vann!! Sjukt kul! Längtar till nästa års final!

På mors dag vaknade jag och Stisse utan ungar. Stisse åkte till Pelle och hjälpte honom med altanen och jag satte mig på balkongen och njöt av solens (starka) härliga strålar.
När Stisse och flickorna kom hem fick jag pussar och presenter!!! Jättefina ljuslyktor som jag spanat in på plantagen här om dagen! Tack fina familjen! Jag älskar er till månen och tillbaka miljoner gånger om!
Jag saknar Jamie en dag som denna...
Som tur är får jag krama på honom redan i morgon!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0