Summering av helgen.

Känner mig lite snuvad på tiden med mina systrar då sömnen knockade mig en kvart efter vi satte på första filmen. Men vi hann hänga lite iaf! Jag är så glad över att barnen är så i infernaliskt förtjusta i sina mostrar. Självklart beror ju detta på att jag har så fantastiska systrar! <3
Jag njuter av att se Nicole bli så glad över deras sällskap att munnen går i ett!
Hon pratar om allt men mest om inget. Vill höras och ses. Hela tiden. Spexar och skrattar.
Jamie sitter gärna nära, nära. Lyssnar. Beundrar. Han börjar bli stor. Att sitta i knät faller sig inte lika naturligt som för något år sedan, även om han egentligen skulle vilja (Sluta väx nu mammas lilla skrot!).
Estelle som alltid har varit den återhållsamma typen, visar numera hela registret av fula miner, skrattar högt och njuter av uppmärksamhet!

Jag har så fina ungar! 3 helt olika individer. 3 helt fantastiska barn. Att dom är mina får mig att pysa av stolthet!

I morgon ska jag hämta ut MER paketet! Det ska bli spännande!

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0