Trött som bara den!

Att morgonjogga tar på krafterna! Igår somnade jag kl.20.45 och idag somnade jag på min rast i personalrummet! Träningsvärken känns. Mycket. I morse när jag var ute och sprang gick det inte lika lätt. Jag vet inte om det beror just på träningsvärken eller om jag bara var tröttare. I morgon blir det en vilodag. Skönt. Jag funderat faktiskt på att göra som min vän och kollega... Lägga ut mina mått och eventuellt bilder på bloggen. Men det skulle kännas väldigt naket... Det blir ju en större press på mig då, vilken är positivt. Jag är ju en latmask. Jag behöver press. Jag slutför ju sällan såna här saker. Astaggad till en början och sen blir det jobbigt/tråkigt och jag lägger av. Nu måste jag fika lite med familjen. Jag dricker te och dom äter glassbåtar!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0