Nu ska jag köra igång igen!

Någon som känner igen den frasen? Jag har tänkt så sen en, två, tre veckor tillbaka.. Ju mer jag tänker på det, desto mer äter jag...
Löpningen som gav mig en kick förut känns helt otänkbart idag. Fan. Benhinnorna vann. Efter tre inflammationer känner jag noll lust.
Det var fotografering på jobbet idag. Ångest. Kollade hur bilden blev och känner bara, usch... Men det blir inte bättre även om han skulle knäppa 75 bilder till. Bara att inse. Det är så jag ser ut. Jag måste hitta det där jävlarannamat igen. Jag vet ju att jag kan. Jag kan ju inte hålla på å klaga så här när jag inte gör något åt saken. Klaga får man göra om man kör gärnet utan att man ser resultat. Jag ser resultat om jag kör gärnet.

Note to self:Håll käften och kööööör!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0